Amanda Rohnström

A story about a girl who is too afraid to fly so she never did land

Vilodag

Kategori: Husbygge

Idag åkte vi ut till huset utan någon direkt plan på att göra något. Jag har inte varit där sen i helgen och är så nyfiken på vad sambon och hantverkarna har slitit med i veckan. 

Ytterbelysningen är på plats, nästan alla spotlight är på plats, alla eluttag och lysknappar är monterade..

Vi närmar oss slutet. Sambon har bokat tid för OBK-besiktning om två veckor. Jag ska boka brandbesiktning på måndag, sen närmar vi oss slutbesiktningen. Helt sjukt, men snart är vi faktiskt i mål. 


Jag har förresten världens bästa pojkvän. Han sliter och sliter medan jag får lov att spela fotboll. Okej, jag hjälper faktiskt till så mycket jag kan, men det ska bli ganska skönt med sommaruppehåll så jag kan lägga mer fokus på huset.
Kommentera inlägget här: